Poland accepted
Polish not available
PLN not accepted
No bonus available

At the moment, welcome bonuses are unavailable for users located in Poland.
Max cash out: $50. No Max Bet Per Hand.
Players can sign up using the following link to redeem the welcome promotion. After successful signing up, email verification is required in order to redeem a coupon through the cashier, redeem coupon section.
Players can sign up using the following link to redeem the welcome promotion. After successful signing up, email verification is required in order to redeem a coupon through the cashier, redeem coupon section. No max cashout, $20 max bet per hand.
100% CB T&C: 30x wagering, 5x max cashout. available for non progressive slots only.
Membership is by invitation only
Topaz: A 6% fortnightly cashback is provided.
Sapphire: A 7% fortnightly cashback is provided.
Emerald: An 8% fortnightly cashback is provided.
Ruby: A 10% fortnightly cashback is provided.
Diamond: A 20% fortnightly cashback is provided.
Crown: A 30% fortnightly cashback is provided.
Topaz: Daily and weekly withdrawal limits are set at $2,000 and $4,000.
Sapphire: Daily and weekly withdrawal limits are set at $7,000 and $14,000.
Emerald: Daily and weekly withdrawal limits are set at $10,000 and $20,000.
Ruby: Daily and weekly withdrawal limits are set at $15,000 and $30,000.
Diamond: Daily and weekly withdrawal limits are set at $25,000 and $50,000.
Crown: Daily and weekly withdrawal limits are set at $50,000 and $250,000.
The benefit of mega-fast withdrawals is available to all VIP players.
Topaz: Up to 1 comp point per $10 wagered is provided.
Sapphire: Up to 1.33 comp points per $10 wagered are provided.
Emerald: Up to 2 comp points per $10 wagered are provided.
Ruby: Up to 4 comp points per $10 wagered are provided.
Diamond: Up to 5 comp points per $10 wagered are provided.
Crown: 8 comp points per $10 wagered are provided.
An Elite Account Consultant and access to the Betty's Dime Concierge Service are provided to all VIP players.
Hangover party
The Hangover party benefit is provided to all VIP players.
| Payment Method | Deposit | Withdrawal |
|---|---|---|
| Bitcoin | ||
| MasterCard | ||
| Visa | ||
| Ethereum | ||
| Litecoin | ||
| Dogecoin | ||
| Bitcoin Cash | ||
| Interac | ||
| Tether Wallet | ||
| Google Pay | ||
| Cardano |
Cap the total funds you can deposit over a specific timeframe to stay in control. Learn more.
Take a short self-assessment to understand your gambling habits and get guidance. Learn more.
Temporarily or permanently close your access to the casino whenever you need. Learn more.
Step away from the casino for a short, fixed break of 24 hours or longer. Learn more.
BeGambleAware is an independent charity that empowers responsible gambling across the UK.
The charity provides gambling prevention and treatment services for gamblers and affected families through a safe, professional environment.
BeGambleAware Official Website
Player Reviews
I wasn't able to use the no deposit bonus even though I was a new playerIf I could give less than one star I would. I made a deposit of $95 and used a coupon. I followed the publicly posted, clearly stated terms and conditions and won $6000. The terms limited my max cash out to 10x the deposit. I requested my withdrawal and then when it came time for the casino to honor their function of payment they realized that the publicly posted terms were incorrect according to their casinos policy. The casino policy is that no bet may exceed $20 perhand. But the publicly posted terms were as follows : -Min deposit: $10 -300% bonus (150%cc) + 50 fs -35x deposit wagering +bonus -playable on NP slots -max withdrawal 10x deposit -MAX BET PER HAND: NO when I politely brought this to the attention of the casino support team they confirmed it was a mistake but not in the honorable manner. They attempted to say it was a mistake that they had misquoted the publicly posted terms when I asked for clarification. I WAS RETROACTIVELY PENALIZED FOR THEIR MISTAKE AND MY WINNINGS WERE FORFEITED! to make amends they saw fit to return my deposit. DO NOT USE THIS CASINO!!!At first I did like this casino alot but now I don't like it at all. I've been playing here for almost a year now and I have won a few times but best believe I've spent way more than I've won. That's not the point of this review. This casino has the worst loyalty perks, the most horrible bonuses and they are always the same! Nothing changes! I play at alot of casinos and they all let you get some kind of spin bonus or free chip bonus to play after you deposit and don't have any luck. I make tons of deposit WITHOUT USING ANY BONUS codes because the ones they offer are awful! I deposit multiple times a day some days but I do play almost every single day and all they give you is 20 free spins once a day no matter how many deposits you make and it's been on the same game ever since I joined! Never changes! The game is a horrible game that you can't win anything on. Then they offer 2 bonus codes a month on these sites and you're only allowed to use them 1 time a month even if you make 1,000 deposits! Every other casino I play at have great loyalty programs! They offer free spins, daily cash back, weekly cash back and monthly cash back! I've spent so much money at this casino and honestly it's been a waste. I don't feel like a valued customer AT ALL! And don't even worry about going to customer service with your requests they won't offer you anything at all. They just say I'm sorry there is nothing I can do. I probably won't be playing here ANYMORE! I will be going back to where I am valued and rewarded for being a loyal customer over at KUDOS CASINO! if yall haven't played there it is the BEST!So I go to withdraw and was sent to customer service. Ok I have to send my identification verification in but when I go to click the link it keeps taking me back to customer service. Ok I deleted cache and all that. Signed back in back to withdraw. This time a agent is telling me I have a playthrough balance when I don't. It's in my face. All I have is my REAL balance, no bonus or playthrough balance. This agent is adamant on I got a playthrough balance of $28.80 when I know for a damn fact I don't. Good thing I screenshot everything. I even sent the screenshot in the chat box. It's in their face. They keep insisting I have a playthrough balance! Are they blind? It's right there any other balances are zeroed out and I have My real balance! Im not about to argue with what I know and see in front of my eyes! I'm not giving them no $28.80 when I don't have to! This is ridiculous!One of the more enjoyable places i have played and frequent free spinsTHIS PLACE IS HORRIBLE!!!!! THEY WILL STEAL YOUR MONEY THEN MAKE UP RULES TO OK THEM STEALING YOUR MONEY!!!!! THIS CASINO IS A JOKE AND NEEDS TO BE SHUT DOWNI'm litterally sick to my stomach. This casino is taking forever to verify my account because my I won 83$ from the 25 free spin email I received. I tried to withdraw my winnings and basically got the run around. Was told I needed to email copies of my ID and a selfie with me holding my ID. The next day I decided to deposit money to speed the process up since I figured it was taking so long because I won with free spin bonus email. Anyways I did good from my deposit I am at 1200$ and I go to cash out. STILL not verified..... I message customer service and they tell me that I have to actually use the link they provided to upload my documents. Why they didn't tell me this last night??!!! I don't know..... Anyways I check my email to see if they have actually verified me and see an email that says my deposit is on hold until the 85$ I won last night is not there anymore..... Are they going to take my 1200$ because I won it with my 85$ from last night?!!! There was ZERO playthrough left I did all of that last night after I finished my free spins. If they take the 1200 from me I will make sure every one on planet earth knows what a scam this site is and that they never get anyone else to deposit anything. I am gonna throw up now. Please respond Betty because your customer service agents are ZERO helpHi Lukeansee, Hope you are well and safe, Thank you for taking the time to share your feedback and login information with us! After reviewing your complaint and account, we found that you played with the 25 Free Spins promotion on the 12th of August. During your play, your balance dropped below $1. If your balance falls below $1 while wagering, the system automatically removes the coupon, recognizing that you have lost your bonus. However, you continued to play with $0.92 and managed to complete the wagering requirements for your bonus. The maximum cashout from your bonus was $50. According to the Casino rules, any amount above the maximum cashout limit must be removed before processing a withdrawal. Terms and conditions: 7.2. WELCOME BONUSES, FREE MONEY NO DEPOSIT BONUSES, or MATCH BONUSES e. Once a bonus is claimed, its terms become immediately effective and remain so until a new deposit or bonus is processed, and after the bonus has been cleared from your balance. This also applies if your playable balance falls below $1, or if you deposit on top of your existing bonus balance. Any violations of the terms may result in all winnings being voided. 7.6. Standard Free Spin Coupon Guideline: b. You may withdraw a minimum of $50 and a maximum of $50 from free spin winnings unless stated otherwise in the promotion. c. Once your wagering requirements are met, any excess beyond your maximum cashout limit will automatically be deducted from your account. Upon your withdrawal request, we asked for account verification, and after 24 hours your account was successfully verified. You then withdrew your winnings of $50. After that, your balance was credited with your deposit of $14.99. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us again! Best Regards Daniel Levy Bettywins ManagementIt’s a bit hard to navigate. The more I’m on I think the easier it will get to find things.Everything was OK with bettywins casino, staff was pleasant, always answered any questions I had in a timely manner. Until the day I finally requested a withdraw. Wow did they do a complete 180°!! First they straight up lied and told me there was a problem with the system when I was playing so my withdraw was canceled and my winnings have been removed. We're talking about $1500.00. I've been messaging them now for over a week and they just won't respond! Place is a total scam! Stay awayHi jjamia22, Hope you are well and safe, Upon reviewing your login information, we found that you have multiple accounts on which you made deposits and where the winnings were removed. On July 16th, you used the 100% bonus on your deposit. The rules for your bonus were: Wagering: 1x D+B - Max Cashout: NONE - Min. Deposit: $20 - Max bet per hand: $20 - Allowed games: Non-Progressive Slots Only (excluding 777) - 1x per player, on First Deposit only 100% Cashback Rules: - Wagering: 30x - Max cashout: 5x - 1x per player Unfortunately, after you completed the wagering requirements, you placed 93 bets on Video Poker, which is not allowed under the bonus rules. The rules of the bonus remain in effect until you make a withdrawal or start a new promotion. 7.2. WELCOME BONUSES, FREE MONEY NO DEPOSIT BONUSES, or MATCH BONUSES e. Once a bonus is claimed, its terms become immediately effective and remain so until a new deposit or bonus is processed, and after the bonus has been cleared from your balance. This also applies if your playable balance falls below $1, or if you deposit on top of your existing bonus balance. Any violations of the terms may result in all winnings being voided. Due to the gameplay violation mentioned above, all winnings were voided, and the original deposit was returned as a courtesy for a fresh start. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to assist you. Best Regards Daniel Levy Bettywins ManagementSo far mixed emotions are the possibilities of a site that's not going to uphold withdrawls, I'm a depositing player and verification process seems a little uncomfortable after reading the reviews cross fingers guys , I'd like to give them a gold star for the terrific play we had