Slots N Roll Casino Casino has been warned and added to our illegitimate blacklist casinos list. This is due to the fact that they lost contact with us and got complaints from players that had some problems withdrawing their funds. All of our attempts to contact this casino were not fulfilled. We strongly advise that players will play at other casinos.
Poland accepted
Polish not available
PLN not accepted
300% + 50 FS Deposit Bonus

At the moment, Slots N Roll Casino does not offer a VIP Program for its users.
| Payment Method | Deposit | Withdrawal |
|---|---|---|
| American Express | ||
| Bitcoin | ||
| Diners Club | ||
| Discover | ||
| MasterCard | ||
| Visa | ||
| Wire Transfer |
Take a short self-assessment to understand your gambling habits and get guidance. Learn more.
Temporarily or permanently close your access to the casino whenever you need. Learn more.
BeGambleAware is an independent charity that empowers responsible gambling across the UK.
The charity provides gambling prevention and treatment services for gamblers and affected families through a safe, professional environment.
BeGambleAware Official Website
Player Reviews
SCAM!!!!! Just have a look at a jackpot winners on this scam casino, the same user winnings jackpot ????DO NOT DEPOSIT ANY MONEY ON THIS SCAM CASINO!!!!! You can only lose. Once you win, they will cancel your winningsHello! I have deposited 70GBP, won 2000GBP, been awaiting about a week for any update and finally they decided to cancel my withdraw and transfer only 70GBP on my bank account. 1930 GBP was withdrawed by the manager and void because “I break the terms of the bonus” They said I was spinning the slot more than 10GBP. I thought I changed the stake by mistake but now I’m pretty sure they changed it while I was spinning slot to 25GBP for a spin. AVOID THIS SCAMMERS. You can’t win nothing. You can only lose or just get your deposit back if you win. This casino should be banned!!!I won £170 on slotsnroll I had to wager over £500 I did that and won £170 I then had to deposit £20 to get my withdrawal and now it's took £120 out of my pending withdrawal when I had £190 what has happened it's a joke and a conHi @Wardyluke23, Thank you for your review. Please note that we have further checked into this with the casino's representative and we were informed that the amount you have received is correct, based on their terms & conditions: a maximum of £50.00 could be withdrawn after wagering the bonus you redeemed, plus the £20.00 you deposited to make the withdrawal possible. We hope this helps. Regards, CasinoFreak Support TeamScam casino. Only option for withdrawal is a Bank Transfer, which they put you through misery and a multitude of various (you forgot this information) emails that are standard with scam casinos. Accepts bitcoin, does not pay in bitcoin. Absolute trash casino.At no point did they offer USDT, or any crypto for that matter, or even say that it was an option across a multitude of emails. The only option I saw was Bank Transfer, which is a nightmare, and when I provided the needed information, they then asked for a Direct Deposit Form or a VOID check unnecessarily as all information they needed was provided, of which both forms can be used to steal from you, and as such with them being new and only offering this highly suspect and dangerous withdrawal option and requiring documents that they can use to easily steal from me, I decided it was pragmatic to not provide it. The fact that it was the only option listed on their website spoke volumes to me. I do not trust this casino at all. If they offer USDT, by all means have them email me and we can work it out so they can pay me with USDT or any other Crypto. Regards, Typical.Hello @Typical! We do apologize for this problem, We further checked your problem with the casino manager, and they usually do not pay in Bitcoin due to the high volatility of the market but they do pay in other crypto currencies like USDT. Please note that when you withdraw in crypto they will calculate according to the date that you made the request to withdraw. Kind regards, CasinoFreak Support TeamThat coupon didn’t work and talk customer service was a giant waste of time they are this is the worst gamer everI was able to sign up and register to this site... and I'm in the US